FAQs

1.Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.

Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά.
  • Προσωρινά εξαντλημένο / Εξαντλημένο : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.

2.Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την αγορά σου μπορείς να επιλέξεις:

Παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα

Όλες οι παραδόσεις γίνονται με ΕΛΤΑ και με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier (Εντός Ελλάδος)

3. Πως μπορώ να πληρώσω;

Πιστωτική κάρτα

Κοιτάξτε παρακαλώ Τρόποι πληρωμης για λεπτομέριες

Paypal

Μπορείτε να πληρώσετε και μέσω Paypal πληκτρολογόντας το email bente@bentekeller.gr

Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικ??ύς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σου (XXXXXX) ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.

Θα βρείτε τους λογαριασμούς στο Ασφάλεια συναλλαγών

4.Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Τηλεφωνικά στο 24240 66541 ή στο 698 4126183 

3. Μέσω email στο bente@bentekeller.gr