FAQs

1.Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;

H διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.

Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο / Διαθέσιμο : Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά.
  • Προσωρινά εξαντλημένο / Εξαντλημένο : Δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Αναμένεται και θα είναι διαθέσιμο σύντομα.

2.Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;

Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την αγορά σου μπορείς να επιλέξεις:

Π??ράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ελλάδα

Όλες οι παραδόσεις γίνονται με ΕΛΤΑ και με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS Courier (Εντός Ελλάδος)

δές εδώ τις χρεώσεις μεταφορικών >

3.Τι επιλογές π??ηρωμής έχω;

 Αντικαταβολή

Εξόφλησε την παραγγελία σου κατά την παράδοσή της στο χώρο σου με αντικαταβολή! (ACS Courier και μόνο Ελλάδα)

δές εδώ τις χρεώσεις που ισχύουν για πληρωμή με ??ντικαταβολή >


Paypal

Μπορείς να πληρώσεις και μέσω Paypal πληκτρολογόντας το email bente@bentekeller.gr

Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό

Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικ??ύς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σου (XXXXXX) ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.

δές εδώ αριθμούς λογαριασμών για την κατάθεσή σου >

 

4.Μπορώ να αλλά??ω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους

1. Τηλεφωνικά στο 24240 66541 ή στο 698 4126183 

3. Μέσω email στο bente@bentekeller.gr

5.Πώς επιστρέφω προϊόντα;

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει, έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις εντός 3 (τριών) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! (Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην συσκευασ??α και να συνοδεύεται από την απόδειξη  αγοράς) αποστέλλοντας το/τα με δικά σου έξοδα, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία, εσωκλείνοντας την απόδειξη αγοράς. περισσότερα εδώ >